Master in Education (Business Management)

Hello my name is shakira hamzah
dan saya bakal menamatkan zaman pekerjaan saya yang sudah berusia 1 tahun 7 bulan dalam masa lebih kurang sebulan lagi.

Saya bangga dengan keputusan saya. Saya yakin saya akan berusaha dengan lebih jitu dan bersungguh untuk mencapai apa yang saya mahukan dan iAllah apa yang saya impikan.

Bukan senang membuat keputusan besar ini. Terlalu banyak halangan dan dugaan. Bertingkah keputusan dengan individu yang lebih memahami diri ini lebih dari empunya diri.

Namun begitu, terlintas di fikiran frasa 'siapa mereka untuk mencorak hidup kita' . Saya percaya saya mampu melakukan yang terbaik. Dan saya juga mengakui keputusan ini adalah yang paling menakutkan pernah saya lakukan dalam hidup.

Yes,
Shakira Hamzah

Ulasan

Catatan Popular