27

aku tak tahu nak bagi kesimpulan untuk hidup aku sekarang, aku happy tapi ade je bende yang aku tak puas hati.

hahahha.. yer, itu gelak yang style..ha...ha...ha.. krik krik

aku buat banyak keje sekarang, aku ada 2 kiosk keusahawanan yang jual makanan, aku buat catering kecil-kecilan dan aku juga seorang GRA (graduate research assistant) di UPSI, aku kalau takde aral melintang, iAllah habis bulan 6 2018, hahah,, time tu aku dah 28, ahhh,, peduli ape aku dah tua, asalkan aku ada master degree, kau ado??

ok back to the story,,,which we're not open yet.

aku banyak giler keje sebenarnya

sebagai GRA
1) siapkan dessertation (chapter 1,2 & 3)
2) run pilot test
3) mock defend isnin depan!

#kaugila

sebagai caterer
1) esok ada tempahan
2) kene settle pinggan mangkuk
3) siapkan invoice

#dahlatempahansikittapiambiljugak

sebagai pengusaha makanan/delivery
1) siapkan banner
2) siapkan senarai harga
3) update menu
4) buat jadual makanan untuk dimasak
5) gi interview untuk sambung kontrak
6) bayar coconut shake

banyak woo kene buat, dan aku rase aku mampu buat,

ad 2 bulan je lagi sebelum masuk ramadhan, cuak gak sebab income dari kedai makanan aku akan terhenti, banyak plan konon nye nak buat runner utk KIA ABDUL, tapi tengok lah kalau ada offer untuk jadi runner tu,,, pastu angan2 nk jual kuih tart, tgk  la camne... budak pon dan week nak exam time tu,, klu jadi akan ku all out jual kuih raya!! muahhahaha

siyes weyh!

ni nak gi auckland plak, mmg planning dan lama tiket dah beli, cuma nk kne settle penginapan & pengangkutan disana. IAllah aku rse semua ok.. doakan yer...

sekarang ni aku sepatutnye buat thesis chapter 2 aku, tp perut aku dan bontot macam nak keluar taik. aku tak benci keadaan ini, cuma aku tak bape nak selesa.. muahhahah

its a nature calling, ko nak geli geleman kenapa?!!

ok, aku nk stop  nak gi toilet, pastu solat.

k bai


Ulasan

Catatan Popular