Menahan Rindu

sedang aku menaip nukilan dalam blog ini, aku ditemani lagu yg dinyanyikan oleh wany hasrita.. (tak tahu
ejaan nye betul ke idak) dan percaya atau tidak aku sedang merindu..

merindu pelanggan aku yang sekarang susah benar nk kunjung tiba.. banyak faktor yang aku fikirkan selaku seorang business women, antara faktor-faktor yang menyebabkan pelanggan regular/first time x kunjung tiba

1. marketing tak cukup mantap (aku akui kiosk aku ni takde banner)
2. pelanggan dah bosan dengan makanan aku. ( asyik menu yang same je )
3. pelanggan dah gi kedai lain sbb jemu ( choice sikit dan layanan tak standard student poyo)
4. mahal?? pricey ke harga makanan kedai aku ni? standard  nasi+ lauk + sayur +rm5
5. tak menarik.. hmm, yang ni aku setuju  sbb mmg kedai aku tak menarik..

aku rase aku perlu buat business canvas supaya aku nmpak apa yang berlaku sebenarnya pada kedai aku..

untung ada, tp ciput (dibaca dengan keadaan pasrah)

menahan rinduuuuuuuuu

Ulasan

Catatan Popular